bisenakillisinzaten Kızımın poposu pişik oldu. Tam o makat kısmında kıvrım yeri. Elimde sudokrem bepanthol var. İkisinide denedim 2 gündür geçmedi. Kremsiz en hızlı nasıl geçirebilirim?
Rumeysa28 bisenakillisinzaten kesinlikle ıslak mendil kullanma yaz aylarında yakıyor heöen pişiğe çeviriyor her bez değiştirmende alt kısmını yıka eline su değdir sil poposunu değdir sil öyle öyle 1 2 güne geçer benim oğlumda çok fena pişik oldu anladım ki ıslak mendilden kaynaklıymış şimdi bol bol yıkıyorum oğlumu kaymak gibi totosu 🙈🙈
Rumeysa28 bisenakillisinzaten dediğim gibi suyla elinle sil poposunu ondan sonra kurula ister açık beklet ister bezle sana kalmış bebeğin sabit yatabiliyorsa yani hareketli değilse açık kalsın ama yerinde durmayan bebekse mutlaka bezle aksi takdirde halıların sulanabilir 😄😄
2804Gp Benim bebeğimin doğduğundan Beri cildi çok hassas pişik oluyordu kaka yaptığında yıkıyorum popoyu ve üni babyinun pişik kremini kullanıyorum çok iyi geldi bir daha pişik olmadı sebamedi denedim o da iyi deneyin isterseniz
tugbactlkya bisenakillisinzaten suyla yikaman lazım altını ıslak mendil kullanmamalisin ve ayrıca sudocreeam doğal içerikli değil ve tedavi edici bir krem değil kızınız pişik olduysa eczaneden hamamın var hametan travazol karıştırıp da surebilirsinjz benim kızımda şu an idrar testi verilen ishal olduğu için biraz pişik olmuş hamamın sürüyorum azalttığını fark ettim birkaç güne gececektir