ozlem_4734 oğlum 11 aylıkken hamile kalmıştım 19 aylık olana kadar emzirdim tam doğuma yaklaşırken sütün tadı değiştiği için kendis emmek istemeyip Bıraktı bir sorun olmaz yani bir dönem süt kolostruma dönerken emzirdiğiniz bebekte ishal yapıyor etraftan zehirliyor gibi yorumlar olabilir ama dikkate almayın bebeğinizin vücudu temizleniyor aslında ne büyük nimet 🙏 bu ishal biz de yaklaşık iki hafta kadar sürdü ve kendiliğinden bitti iki yavrunuza da sağlık diliyorum :) dilediğiniz kadar emzirin doğumdan sonra beraber de emzirebilirsiniz ben çok istemiştim ama nasip olmadı Tandem araştırın :)