Papatya2636 Neler yaşadınız pazartesi yspılacak yavruma bu aralarda huzursuz nasıl geçicek çok düşğnüyorum😭
1prenses_annesii Papatya2636 şimdiden streslenirseniz bebeginize de bu stres gecer ve yan etki cikabilir rahat olun bizde hicbir yan etki yapmadi sizde de yapmayabilir
Elisa34 Papatya2636 bizde hiç yan etki olmadı inşallah sizde de olmaz en büyük yan etkisi kusmaymış o da normalmiş hemşire demişti onuda yasamadık cok şükür
Ruzgarinannesi27 Papatya2636 ikinci dozu salı günü yaptırdık ikisinde de hiç bir yan etki yaşamadık çok şükür
minikordek Papatya2636 dün öğleden sonra yaptırdık doktorumuz ishal olabilir aşıya bağlı demişti bugün evet onu gördük normalden sık ve cıvık kaka yaptı onun dışında bir sorun yok şuan şükür
DilosCe Papatya2636 ben 3 4 gün önce yaptırdım hiçbir sıkıntı olmadı hemşire kakası yeşil olabilir korkma dedi ama bi sıkıntı olmadı