1prensesannesii
16 gündür doğum yaptım iç dikişim de var 3 dikiş tek düştü daha dikişlerim var ve ne zaman düşecek bilmiyorum ağrı yapıyor oturamıyorum bebeğime tek bakıyorum çok zor oluyor.🥺 siz ne kullanıyorsunuz çabuk iyileşmesi için? En fazla ne zaman tam toparlamış oluruz acaba.. söz de normal doğum sağlıklı dediler götümüzün üstüne oturamıyoruz😬