Ben de bebişli ve covidli bir ana olarak şunları yaptım ve 3 günde iyileştim (3 doz aşılıyım) :
-1 çk bal-1 çk rendelenmş taze zencefil-1 yk limon karıştır iç, günde üç kere
-Taze sıkılmış portakal suyu ve iki gün kemik suyuna çorba.
-Çocuk doktoru emzirdiğim için grip ilaçları kullanamayacağımı söyledi ama zincoford diye bir şurup verdi sabah akşam günde bi tatlı kaşığı içiyorum.Çinko çok önemli covidde.
-Kas ağrısı için parol veya minoset
-Günde 1 redoxon
-Mutlaka maskeli olun, emzirirken veya bebiş kucağınızdayken çift maske takın, ellerinizi sık sık yıkayın.
-Bebişin de enfekte olması ihtimaline karşı evde mutlaka ateş düşürücü fitil bulundurun.
çok geçmiş olsun🌸