

Resim yüklemeye calıstım yakınlaştırınca görülüyor üst kirpik dibinde tam ortada beya uçlu sivilce gibi bisey cıkmış gözünde. Nasıl cıktı neden oldu anlamadım. Hiç başına gelen var mı nedir bu nasıl geçer? Pazartesi doktora götürürüm ama o zamana kadar kendimi de yerim 😔😔😔