DilosCe Kızlar bugün 2 ay aşısı yaptırdım kızıma biraz ateşlendi şimdi calpol verdim gece ateşlenir mi
Minik_kusummm DilosCe bizde bir ay sonra olacaz kac tane vuruluyor iki yas aşısı nerden bacakmi kolmu
Atlasligunler DilosCe bugün ikinci günümüz evet ates ve huzurlusluk iki gundur var yarin geçer insallah
Minik_kusummm DilosCe ay gerçek mii oglumu bir ignede bile zor zapdettik gecen hasta aldi igne yaptılar üç tanesini nasl yaptrcaz😓😓
kokusudalin Ateş yapmadı dün olduk bizde ama inanılmaz uykukuydu gözünü bir gün boyunca hiç açmadı uyudu. Bugün de uyumuyor sağolsun
DilosCe Edaaag bizimde 37.6 calpol verdim uyudu şimdi kaç dakikada bir ölçtünüz ve ne giydirdiniz uyurken
Buse_34 Oğlum şuanda 10 aylık ama 2 ay aşısında ateşi 43 dereceyi bulmuştu ve ogun çok korkmuştum kucağıma aldığım gibi hastaneye koştum
Edaaag DilosCe kışa denk geliyodu 2 aylıkken. İnce alt pijama ince zıbınla yatırdım sadece ben biraz paniğim sürekli ölçtüm gece ateş nöbeti tuttum 3 saatte bir calpol verdim sabaha doğru düştü bizim.