Gzdeemrl1 Kızlar merhaba , bebeğim emzirirken boncuk boncuk ter atıyor sizde de aynı durum varmı? 4 aylık şuan
hilalibrahimkartalms Gzdeemrl1 kızım 1 yaşında canjm emerken çocuk terlicek illaki soruyo yani bildimiz illaki olur malum havada 40 derece olcak yani
Hatice_551 Gzdeemrl1 Benim kızım da 3 aylık ve emerken çok terliyor. Saçları çok kısacık zaten kafasına bir dokunuyorum elim sırıl sıklam oluyor 😂 normaldir merak etmeyin. Memeden sütü çekmek de zor iş sonuçta efor sarfediyor☺️