Selam anneler oğlum 2 ay 19 günlük ve ilk başlarda emzik tutuyordu ama sonra öğürmeye başladı bizde bıraktık ama şimdi emerek uyumak istiyor ve parmaklarını emiyor ve kacirincada basıyor feryadı :) Bu aventin emziğini almak istiyorum var mi bebeği emzik tutmayıp bu markayla tutan yorumlar çok iyi ama çoğu kişide emzik tutmayan bebek her türlü tutmuyor almayın denemeyin falan diyor yorumlarınıza ihtiyacim var şimdiden teşekkürler 🥰