64 günlük bebeğim öğleden beri hem kusuyor ne versem mama,meme hemde çok ağlıyor ateş yok ishal vs yok neden olabilir? Gazdan olabilir mi? Sab simpleks miydi neydi ondan verdim simdi. Sadece elinin üstnde yüzü aşağı sekilde bakarak tutnca susuyor. Ancak suan ne memeyi alıyor ne biberonla mamayı:( doktora götürsem mi?