Merhaba anneler,
Oğlum şu an 15 ay 22 günlük. Eylülde kısmet olursa öğretmenliğe başlayacağım. Haftaiçi en geç 17:00′a kadar çalışacağım ve haftasonu tatil. Oğlum emerek uykuya geçiyor, bez kullanıyor. Gece emmek için kalkmalari bile kesmede başarısız oldum ağladığı için. Yani o ağlayarak yapılan uyku eğitimleri bana uygun değil sanırım. Ben bir de şunu danışmak istiyorum.. oğlum benden 1 gün dahi ayrı kalmadı hep kendim baktım desteksiz. İstiyorum ki şimdiden bir kreş bulup 1.5 ay kadar birlikte gidip gelelim onu orada bekleyeyim alışması için. Eylülde 18 aylık olacak ve o zaman tam bırakmam gerekecek. Ama vicdanen de çok ikilemdeyim. Oğlum çok hareketli ve diyorum ki tüm kış benimle evde duracağına kreşte bir şeyler öğrenir, arkadaşları olur. Ama bir yanım da çok mu küçük diye sorguluyor.. çevremdeki herkesin çok küçük verme demesi de ayrı konu… Sanki oğluma karşı tahammülüm de bundan 1 sene önceki gibi değil, bazen bağırır gibi oluyorum ve üzülüyorum. Çalışırsam, gün içinde onu ozlersem sanki ona çok daha pozitif yaklasirim gibi de düşünüyorum.. çünkü çalışmaya alışık biri olarak evde oturmak da beni çok yıprattı. O kadar ikilemdeyim ki… Önce şu uyku konusunu çözüp sonra kreş konusunu çözmem lazim.. varsa aranızda bebeği küçükken kreşe veren anneler deneyimlerini öğrenmek isterim.. çocuktaki etkilerini öğrenmek isterim. Bir de eğer Beylikdüzü civarı kreş önerisi olursa alabilirim..