mrv1611 iki buçuk aylık ikiz bebeklerim var, son iki haftadır aynı durumu yaşıyorum. Bebeklerim emmiyor da silikon uçla zorla emziriyorum ama sütüm çok az iki bebeğe yetmiyor. Severek yedikleri mamalarını yemiyorlar biberonu ağzına almak istemiyorlar. Mamayı değiştirdim bir kaç defa ama durum değişmedi. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Biberon olarak avent kullanıyordum çok memnunduk ama artık istemiyorlar. Lansinoh aldım hiç sevmediler. Önerisi olan varsa bana da yardımcı olabilir misiniz. Bebeklerimi tekrar biberona nasıl alıştıracağım bilmiyorum. Emzik alıyorlar biberon istemiyorlar.