Kızlar selam aklıma takılan biseyi sormak istiyorum.. kendi arabamla oğlum(2 aylık) ve ben tek başımıza bi yere giderken pusetini arka koltuğa bağlamalıyım diye biliyorum ama geçenlerde bir arkadaşımda arabayı kendi sürüyor onlarında yanında kimse yok oğlunu pusetiyle ön koltuğa bağlamış ancak yüzü koltuğa dönük şekilde bağlamış bu yapılabiliyor mu? Ben çok cesaret edemiyorum tek başımıza.. arkaya bağlasam bu sefer onu görmüyorum araba kullanırken çünkü.. bilginiz var mı? Ön koltuğa bağlanabiliyor mu puset?