Seratr ya biz tatile gelmiştik bebeğim 4 aylıktı hastalandı bayındır hastanesine götürdük normalde ücretler nedir bilemem bebeğimin sigortası olmadığı için cebimizden vermiştik Acilden girdik ama normal doktora gittik Aleyna hanım var çok güzel ilgilenmişti iğnesine kadar gelip hemşirelere söylüyor bebeğimle benimle ilgileniyordu ilk gün 800 tl vermiştik ikinci gün 90 tl üçüncü gün de 300 tl vermiştik