Sibbsibb 3 ay 21 günlüğüz doğduğundan itibaren öyleydi kızım kucakta uyuyordu yarım saat oda rahat uyumadığı için uyanıyor hep bi huzursuzluk ağlama doktorumuza danıştım bu alışkanlığını yavaş yavaş bıraktırmam gerektiğini söyledi kucağımda uyutup yatağına koyuyorum bugün 10 dk uyut ertesi gün 5 dk sonra yarım saat zamanla uzar bu saatler dedi öyle yapıyorum 2 haftadır (uyku eğitimi için henüz erken dedi)