Yefeninannesi 1 aylıkken meme reddi yaşadım. 2 ay gece gündüz sağarak besledim. İnatla mama vermedim. Arada da emzirme denemelerim oldu. 3.ayını doldurdugu gün zar zor tuttu o gün bugundür emiyo. İlk bir ay gögüs ucu yok diye baslıkla emzirdim. Şimdi direk gögsümden emiyor. Pes etmeyin, vazgecmeyin ara ara deneyin. Sizin sütünüzden daha besleyici bişey yok onun için. Buarada 6 ay doluyor 5 gün sonra. Çok şükür ilk 6 ay anne sütü sürecini dolduruyoruz.