Bera61 vallah ben hep ayakda sallıyorum 🥺🥴 ana kucağı aldım Joie onda bile yatmıyor anca emzirip ayakda uyutup sonra ona koyuyorum 🥺😣 zaten onu niye aldıysam işe yaramadı kızım 1 buçuk aylık bide kucağımdan inmek istemiyor em emzir hep emzir bilmiyorum bende 🤭