Hiç kullanmayın bence, biz de kullandık işe yaramadı sab simplex doktorunuza sorun. Günde 1 defa 5 damla veriyordum ne gaz ne sancı hiç bişey kalmadı bıraktık. Çok etkili o yüzden az veriyor damla sayısını. Mutlaka bunu alın doktorunuza danışıp bana dua edersinz işe yaramayan bebek duymadim henuz cevremde herkes bunu kullanıyo