Tubamelekkk tre % 0.05
Diye bir krem var bendede kirmizi catlak olusmustu ama bu krem emziririken kullanilmiyor diyor ama kirmiziliktayken mudahale edilmezse beyaza donusecek diye tabi bunu3-4 doktora da danistim . Cok cok az kullandim bole sadece çatlak olan cizgiye kursun kalemle cizilmis kadar kullandim . Sonrasinda ustumu kapatmadim ki krem zaten azcicik onuda kiyafete silmis gibi olmayayim
Diye biraz acik da beklettim . Bak benim hic bir yerimde catlak yoktur mesela bence sende bir dene danis sor genede aklinda bulunsun💐☺️