Balkuupu Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var. Koltuk altı kızarmış. Bugün banyo yaptırırken farkettim. Pişik kremimi sürmeli miyim ? Yoksa başka bir şey mi sürülüyor ? Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
Sedaalya Gizemer Gül suyu iyi geliyor otacının spreylileri var mesela. Araştırın isterseniz kullanan çok anne var
SetenayCo Gizemer Balkuupu Doktorumuz bioderma atoderm nemlendirici önermişti, çok etkili, tavsiye ederim güzel anneler ❤️
mamanveutdormir Balkuupu kızımın boynu öyleydi doktorumuz pişik kremi sürebileceğimi söylemişti kol altınada sürülebilir sanırım
2804Gp La Roche un hassas ciltler için kremi var bebekler için biraz pahalı ama çok iyi geliyor hem dermokozmetik olmasından dolayı herhangi zararı yok bana doktor önerdi çok memnunum her banyo sonrası sürüyorum hiç bir şey olmuyor
Mrv_cnl Balkuupu Gülsuyu spreyim var yüzünde de çok isilik vb şeyler oluyo o yüzden yüz koltuk altı kol ve bacak eklemlerine bir fıs sıkıyorum çokta iyi geliyo hmde doğal