Bende chicco arabasını tercih edecektim , onu almayı düşünüyordum , ama eşim ben hastaneden gelene kadar başka araba almış gidip , bana da söylememişti😄çok bozulmuştum, yapacak bir şey yok dedim 2buçuk senedir kullanıyorum eşimin aldığı arabayı😹 çok ağır zorluyor. Keşke chicco alsaydın dedim hep