Asyapolat Arkadaşlar ek gıdaya başlayalı 2 gün oluyor bugün. Dün yapmamıştı bugün ilk kez yaptı ve kakasında o yedirdiğim şeyleri görmek beni nasıl mutlu etti ya normal mi bu kadar duygulanmam🥲🥲
Veragillerden Annelik b*kunda boncuk bulunca mutlu olmakmış derlerdi, inanmazdım. Doğruymuş. Ben de sizin gibiyim. 😂🙏
ruyababy Ben ek gıdaya geçtiğimden beri bebeğim katı yapmaya başladı sizinkide öyle mi? Korkup çok birşey vermemeye başladım.
Asyapolat ruyababy benimki sadece 1 kez yaptı o da sıvıydı hala ama katı olması normalmiş arkadaşımın bebeği öyle