Moonlightt__ 6aya yakın uğraştım ama geçti gitti illet. Şimdi sinek ısıgını bile uyuz sanıyorum psikolojik olarak cok yordu beni. Eczaneden kükğrt karısımlı ılac yaptırdık cogu eczacı bilir. Bebek ve yeşişkin olarak farklı. Bebek için olan siyahımsı yetişkin daha şeffaf kokusuz. Bebek için olan çok etkili üç gün kullanıyorsun 3. Gun sonu duş alıp temiz kıyafet giyiyor on gun kreme ara verıyorsun sonra geçmediyse bi üç gün daha aybı sekılde. Yıne on gun ara bu sekılde devam et. Ben kışın yakalandım bu uyuza daha zordu eşya yıkayıp kurutmak vs. Sen şimdi herseyi poşetle dolapta ne varsa bir kaç esya ayır onlşarı yıka yıka giy. Normal banyo yaptıktan sonrada en son bi şişeye az sirke az su kıy vucuduna dök bir dk bekle havluyla kurulan. Kullandıgın havluları sureklı yıka. 90 derece ile 60 derece arasında yıka herseyı. Ona gore eski püskü kıyafetlerini kullan cunku ilaç kkusu o kadar kötü ki makineye bile siniyor koku.