Güzellik merkezimiz var. İşin tekniğini, pratiğini bilmemize rağmen evde en ayrıntı malzemeye kadar olmasına rağmen ev ortamında yapmak durumunda kaldığımızda yapamıyoruz bu anlattığınız saçı.
Diyeceğim o ki saçınızı durduk yere rezil etmeyin, imkanınız varsa kuaföre gidin yoksa da dümdüz bir renge boyayın geçin. Ama anlattığınız saça 7 ve üstü tonları düzgün bir açma işlemi olmadan olmaz.