Merhaba kızlar kızım 9 aylık olucak ve şu sıralar kabız ne yapabiliriz bütün gıdaları denedim kayısı erik nohut mercimek aklınıza gelebilecek herşeyi kaka yapıyor ama top top ve katı ıkınıyor ve ağlıyor bi çare yokmu doktora götürdük bağırsaklarına kadar bakıldı bir sorun çıkmadı ne yapacağımı bilmiyorum