TOSPAMMM17 Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ondan önce kullanılmıyor biliyorum ama artık çok sinekler ısırmaya başladı siz ne kullanıyorsunuz işe yarayan en doğalı ne
Aykuzum TOSPAMMM17 ben siveno kullanıyorum başka markalarda denedim ama en çok koruyan bence kesinlikle bu
erdeminannesi12 TOSPAMMM17 internette doğal yağlarla yapılan sinek kovucu görmüştüm bi araştırın isterseniz
prenses3509 TOSPAMMM17 bize eczaneler 2 yasindan once vermiyoruz dediler bebek icinn tehlikeliymis içeriği doğal soruyorsanız da.nurse harveys en iyisi ve temizi biz onu kullanıyoruz
Ece__ TOSPAMMM17 sivenonunkinin içeriği %100 doğal, ama ne kadar etkilidir bilmiyorum. İnternetten yorumlara bakabilirsiniz
TOSPAMMM17 erdeminannesi12 aaa nasıl bulabilirim bu daha doğal belki kendim yaparım sadece doğal yağlar varsa içinde daha iyi
Aykuzum TOSPAMMM17 içeriği çok doğal diye biliyorum yinede araştırın tabiki bence kullanılabilir zaten diğer türlü kaşintidan uyuyamıyorlar😞
erdeminannesi12 TOSPAMMM17 youtubeden bi bakın bi doktor paylaşmıştır instagramda ama inanın hatırlamıyorum
Kbraisik Flymix var tamamen doğal yağlardan oluşuyor ben bebeğime 4 aylıkken kullanmaya başlamıştım hala kullanıyorum. Şuanda içeriği en temiz olan o. İnternnetten bakın derim.
TOSPAMMM17 Kbraisik peki doktora sordunuz mu haftaya gidicem ona sormadan da bişey yapmak istemiyorum çok hassas cildi var çünkü
Kbraisik TOSPAMMM17 doktorumun önerisiyle aldım benim bebeğimde atopik dermatit yani aşırı hassas cildi var hala kullanıyorum şu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadım
Yagmurr_y TOSPAMMM17 biz bayramda yazlık bölgedeydik inanılmaz çok sinek vardı. Siveno kullandık kızım 6 aylık valla çok işe yaradı hatta kendimizede sıktık bizdede işe yaradı