Elifhfsa 4 ay oldu bebegm doğalı. Adet olmadım dün kahve rengi leke.geldi sezaryan doğum yaptım. Neden blmuom bilgisi olan var mı adet olcam sandm.olmadim
Radikall_Anne Elifhfsa Normalde hamile olduğunuzdan şüpheleniyosanız yerleşme kanaması olabilir. Yok imkansız diyosanız adet başlangıcıdır veya ara ara lekelenmeler olabilir normal sayılır.