Kizlar bebegim 2 ay aşısı oldu ve calpol veriyorum ama kafa ateş acile gittim bişey yapmadılar soğuk kompleks uygulayın diyolar eller ayaklar soğuk kafa sıcak herkes farklı bişe diyo Allah rızası icin yardım edin bebeğimde fazla bi huzursuzluk yok ama kafada 39 c gördüm düşürdüm sabaha kadar uyumadım bişey olur mu ???