Cerenimmmmm Arkadaşlar bebeğim 4 ay 19 günlük . Sütüm azaldı bebeğim kilo almamış ve çişli bez sayısı azaldı idrarında sıvı kaybına bağlı pembelik oldu sütüm birden bire azaldı ne yapmam lazım . Doktorum bugün motilium diye bir tablet verdi prospektüsü okudum biraz korktum açıkçası ama kullanmak zorundayım sütüm çok az çünkü kullanıp faydasını görenler oldu mu desteğe ihtiyacım var
Nazlican Cerenimmmmm Yani yan etkiyi yarar a dönüştürmek ne kadar doğru bilmiyorum. Ki prospektüsünü sizde okumussunuz, daha doğal yollar deneyerek arttırmayı deneseniz? Su, süt, Solgar tablet mesela, milk tea, mayalı yiyecekler, hoşaf, yeşillik vs vs,
sessizizleyici Cerenimmmmm bana cocuk doktoru önerdi icmek istemeyerek 2 ögün aldım ogün bebeğime bi haller oldu bidaha icmedim solgar tablet aldım daha bugün içtim ama bemce fark var gogılda yorumları okuyuncada bidaha icmedim icmemde bitkisel seylerle desteklemek istedim
tugcemma Cerenimmmmm Ceren merhaba, bebeğim dokuz aylık. İlk başlarda ben de bu tür sıkıntılarla başbaşa kaldım ve doktorum bu ilacı önermişti. Ancak, süt az diye bebeğimi kimyasal birşeye dolaylı da olsa maruz bırakmak istemedim. Öncelikle sütün neden azaldı bunu bulmamız lazım? Mesela ben su tüketimi ve yeşil yapraklı sebze yeme oranını arttırdım. Gereksiz sağım yapmak yanlış, tazyik yapar. Ancak süt üretimini arttırmak için mutlaka sürekli emzir. Buna gece de dahil…. Bebek göğsü boşaltmıyorsa evet en geç iki saatte bir sağım yap. Özellikle gece sağımı power pump yapabilirsin. Bunun dışında Dilruba Demirezerin çayını sabah kahvaltıda içiyorum. Tablet olarak Solgar brewer’s yeast önerebilirim. Bebeğini mümkün olduğunca emzir. Hem o emmeyi öğrenir hem de sütün artar. Yine bir sorun olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Sevgiler 🌸
Moniza Bende bu ilacı arastiriyordum iyi denk geldi size ne doktoru verdi acaba bu ilacı ücretli mi yoksa devlet mi karşılıyor
Cerenimmmmm Nazlican ya herşeyi yiyip içiyorum ama bir an önce Sütüm artsın istiyorum çünkü çok ağlıyor gün içinde . Dişi de çıktı açlıktan mı yoksa aç mı anlayamıyorum
Deletedmom83610 sessizizleyici solgari devam ediyor musunuz bende alcaktm bulamdm yine bestlak aldm ama solgari cok duydum hemen etki ediyor mj
Deletedmom83610 tugcemma merhaba benmde sutum az ve bebegm 3 aylk solgar tablet gercekren ise yarıyor mu bestlak aldm maddi durumda cok yok eger ise yarıyorsa onu da son umut denemek isterm gunde 4 5 lt su tüketimim var ama yemek pek yiyemiyorum dogrusu
Cerenimmmmm tugcemma ben hastayım gribim ondan dolayı mı böyle oldu anlamadım birden bire azaldı . İlk zamanlar sütüm tazyikliydi sürekli ofluyordum ama her zaman şükrettim şimdi özlüyorum o günleri ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum
sessizizleyici Deletedmom83610 valla bende hemen etki etti normalde bebeği emzirmeden birikin sütğ sağdığımda 30 cc falan gelirdi bebeği emzirdim içtim bi Bucuk saat sonra 50 cc cıktı bana öneren kişi sabah iki öğlen iki akşam iki içiyormuş ben bir tane içtim sabah öğle bide yatarken alıcam
tugcemma Deletedmom83610 Ben azaldığı zaman içiyorum. Sürekli kullanmıyorum. 250 tablet var içinde baya gidiyor ancak yemek yemenize dikkat edin lütfen.
Deletedmom83610 tugcemma midem o kadar kucilms ki yemek yedim gbi bulantm başlıyor sadce su içebilirim birazda yalnzlktwn koca gün tekim canm hc bsy istemiyor.oeki gunde kac tane kullanyorsmz doktor mu onerdi
tugcemma Deletedmom83610 Solgar zaten içinde arpa olan bir vitamin. Dilruba hanımın tableti de aynı içeriğe sahip. Ben araştırıp almıştım :)