Sevgili annelerim nolur yardım edin çok yorgunum☹️
Bebeğime alerji tanısı konuldu.Doktora gitmeden önce emmek istemiyordu ama zorla da olsa emzirmeye çalışıyordum ama artık hiç emmek istemiyor.Mamaya geçtik ama bu sefer de biberon tutmuyor.Kaşıkla vermeyi denedik ağzından geri atıyor.Şırınga ile veriyoruz onu da yutmak istemiyor öksürerek çıkartıyor.Ancak emzik emerken emziği yana çekip şırınga ile az az veriyoruz o da neredeyse 1 saatimizi alıyor bizi çok zorluyor.Biberonu nasıl tutturabilirim deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.Tommee Tippee markalı biberonu kullanıyoruz anne göğsüne en yakın diye aldık ama maalesef 😔 Nolur yardım edin ☹️