Kizlar mrb. Bebeğim 8 aylik akşam çok ateşlendi hiçbir şekilde ateşini düşüremedik sabaha karşı acile gotrduk test yapıldı pozitif smdilik evdeyiz semptomlar artarsa yada ateşi tekrar çok çıkarsa yatış yapıcaz dediler. Bebeğimi nasıl iyileştirebilirm bitkisel neler kullanabilirim lütfen bilenler başından geçenler varsa yardımcı olabilirmi çok korkuyorum 😥😥