20 günlük bebeğim.
Uyanık olduğu anlarda sürekli kollarını ve bacaklarını hareket ettiriyor. Bacakları sürekli tekme atma halinde. Yani böyle sakince yatıp durmuyor.
Tüm bebekler mi böyle yoksa benimkinde mi sıkıntı var? Yoksa bi derdi var ben mi anlamıyorum.
Gece zaten uyumuyor, çıldırma noktasındayım. Gündüz de böyle.