doğum yapalı 37 gün oldu kanamam 1 hafta önce kesik geliyordu yani bitti diyebilirdim pet bile takmıyordum çok az geliyordu 2 3 gün önce simsiyah geldi sonra birden çoğalmaya başladı adet kanaması gibi çok geliyor lohusalık kanı hala devam ediyor mu yoksa adet mi olmuşum doktora başvurmalımıyım ?