Gamzeciks çözümü olan anneler bizede yardım edebilir mi acaba??oğlum da 28 günlük ,normalde çok güzel yapiuodu kakasını son 3gundur aşırı derece de zorlanıyor sabaha kadar agliyo yapamiuo ,yapınca rahatliyi ama yine aynısı tekrarliuo ,masaj yapıyoruz karnını ,sırtına , bide maflor kullanıyoruz pek faydası olmadı ..sadece anne sütü aliuor ...bide karnı gurulduyo sürekli ,yardımcı olursanız sevinirim hanımlar...😔