Herkescokitici06 normalde kayıt olmadan burda takılıyodum ama sırf şu postunuz izin hesap açtım yoksa cevap yazamıyorum
İlaç vs hepsi boş
Çatlak basur vs en iyi çözüm lazer.
Bende 6 7 sene önce çatlak vardı memecikte var dedi doktor
Ama operasyon anında net baktı yokmuş
O kan acı yırtılma hisse vs hepsi çatlaktan
Lazer yaptı oraya 7 8 dk sürdü
2 hafta Yemen’e dikkat ediyosun
Geçens sene doğum yaptım doğum yapana kadar kanama vs hiç bişey yoktu
Doğğmdan sonra tekrar kanamam oldu ama ağrısız oluyo bu sever sızı gibi.oda gergin değil kabız olunca
Ama oda normal normal doğum ve ıkınma sağlam insanda bile çatlak çıkartır