Pisili Kızım hala her öğünden sonra kusuyor artık bu durumun bitmiş olması gerekmiyor mu ? Sizde kusmalar kaçıncı aya kadar devam etti ?
Elisa34 Pisili 6 aylık olduk ara ara beslenmeden sonra kaldırıpta gezdirirsem kusuyo genelde bildiğim kadarıyla 8 ciya kadar normalmiş gecer
aslansmomm Pisili 9 aylık oldu oğlum hala ara ara kusuyor. Kilo alımını etkileyecek kadar kusmuyorsa sorun yok diye düşünüyorum o ayda benimkide her öğün sonrası kusuyordu
mervetezelaslan Benim bebeğim 2 aylık her öğünden sonra çıkarıyor doktora götürdüğüm de midesinde reflü olabileceği söylendi. Kimisi normal diyor kimi ise reflü diyor bende şaşırdım