Hayırlı cumalar kızlar.
Bebeğim 2 ay 19 günlük
Meme veriyorum ama doymuyor sütüm tazyikli geliyor emince başını her dakika arkaya atıyor tutmuyor ağlıyor uyuyunca da 10 dk sonra uyanıyor hemen sütüm az mı az ise neden tazyikli.
Yetmediğini hissediyorum mamaya başladım 3 gündür bebelac veriyorum mama verdiğimi kimseye söylemedim beni yargılarlar diye, suçluluk duygusu hissediyorum bebeğimi doyuramıyorum ne yapmam lazım sütümů emsin diye 😔😔