Merhabalar bebeğim 11 aylik olcak bundan 2-3 ay oncesine kadar gece uykulari cok guzeldi gunduz zaten cok uyuyan bi bebek degil onceden gece sadece 3 defa uyanan bebek simdi her yarim saatte uyanir oldu nerdeyse sebebi ne ne zaman duzelir hep mi boyle devam eder korkusu basladi sadece mamayla besleniyo ve sallanarak uyuyo bu aliskanligindan vazgeciremedim