Merhaba anneler. Kızım 5 aylık sadece 1 2 kere çarşafta salladık ama hemen alıştı şimdi başka şekilde uyumak istemiyor. Evde yalnız olduğum zamanlar çok zorlanıyorum o yüzden bunu nolursa olsun bırakmaya karar verdim. Tanıma yatırıp piş piş yapıp uyumasını istiyorum bu şekilde alıştırmaya çalışıyorum.
Ama sallamasak bile illa çarşafa girmek istiyor sanırın onun sıkışıklığını seviyor. Yatırdığımda direkt katılarak ağlamaya başlıyor. Ne yapabilirim nasıl bırakabilirim bunu