Selam hanımlar nasılsınız iyimisiniz ❤️ kızım 11 ay 2 günlük 1 yaşa çok az kaldı 🥰 biraz heyecanlıyım bu 3 gündür bana düşkün oldu oyuncaklarla oynamıyor ben gittiğim de feryat figan ağlıyor 😂 ikiz gibi olduk 🥴 babasına düşkündü şimdiler de bana oldu olaun canı sağolsun emekliyor 4 5 adım atıp düşüyor balkona çıkmayı çok seviyor dün akşam ateşi vardı 37.5 diş ateşi galiba başı elleri sıcak oluyor bugün 36.5′di ateşi 😊 pek yemek yemek istemiyor hep mama içmek istiyor napicam bilmiyorum yumurta beyazını vermeye başladım ondan yiyor🌼 alkışı öğrendi bu aralar hep onu yapıyor uykusu da düzensiz ama iyi gece geç uyuyorsa geç kalkıyor gündüz uykusunu 1′e düşürdü kendi öyle istiyor zaten 1 yaşında tek uykuya düşecek ☺️ şu an da 7 dişi var sizlerin nasıl geçiyor bebisler nasıl? 😍