Srcnozlm Biz 1 yasını geçtik mama ve ayrıystten ek gıda devam ediyoruz bugün aptamil devam sütü aldım küçük olan şişede aranız da kullanan varmı kullanıyorsunuz nasıl çoçuklarımıza veriyoruz