Papatya2636 3 ay olduk halen uyumuyor çıldırmak üzereyim açmı diye mama veriyorum gazını çıkarıyorum yok🤷🏻♀️Ne derdi var anlamadım gitti
prenses_no3 Papatya2636 6+1 olduk 5 aydan sonra 15 dk uyuyor gündüzleri huzursuzda değil saate bi 15 dk uyuyor bende çözemedim neden 😞
eserekli_kiz11 Papatya2636 bizde 2 ayligiz gunduzlerii kisa uyuyor alti temiz karbi tok gazi yok eminseniz bi dusa sokun oyle uyutun benim bebegim sıcağı hic sevmiyorama klimayi acinca cok guzel uyuyor
Bgmgnr 1 hafta sonra uyumaya başlar yavaş yavaş ilk 3 ay böyle geçiyor 40 çıktıktan sonra gündüz uykuları şok zorluyo uyumuyolar ama sonra düzene giriyor azcık sabredin düselevek
prenses_no3 Bgmgnr Su 3 aylık itibaren vermeye başladım üstünü hiç örtmedim soğuğa alıştırdım üstü açık atlette uyuyor tek sıkıntım sessizliğe alışması yanında hapşırınca hemen uyanıyor 🤦🏻♀️ Kış bebeği karda yağmurda bile ince giydirdim
Bgmgnr prenses_no3 sesli ortamda uyutmaya çalışın seste uyuyunca ses olunca uyanmıyor başlarda belki zor olur ama alışınca çok rahat edersiniz