Tekirdagda da durum böyle. Paran varsa özele yoksa öl kime ne. Kapaklı diye bi ilçede yaşıyorum ilçe ya Bildiğin büyük bi yer sağlık ocağı gibi hastanesi var. Bir tane kadın doğum uzmani var O da doğum izninde başka doktor yok. Çocuk doktoruna randevu yok zaten iki tane doktor var bende bıkmış durumdayım. 20 sene önce millet tedavisini olup para bulamadığı için hastanede rehin kalırmış biz tedavi olacak doktor bulamıyoruz artık