Merhaba arkadaşlar şuan me süreçtesiniz bilmiyorum ama bnm kızım da her çocuğun vaktinde yaptığı şeyleri yapmadığını, sürekli Bi yete dalar gibi bakamsini ,heycanlaninca 2 elini kuş gibi cırpmasi göz kontağı olmaması vs Bn gittim fiziğe ,nöroloji, cocuk doktoruna vs 2 yaşına kadar uzattılar neyse biz Bi süreç yaşadık kızımın kolu kırıldı ondan ötürü de gidemedim cocuk gelişim ve ruh sağlığı hastalıkları bölümü varmış oraya götürdüm video istedi test yaptırdı çocuğa bize Bi kağıt verdi doldurun ddi sonra gittik teşhis koyuldu rapor çıkarttık şuan 7 ay olmuş hatta eğitim alıyoruz her çocukta farklı olaylar çıkıyor ama genel olarak en başta yazdıklarım oluyormus