Oguzhanberraselina Hipp organic combiotic kullanan var mi arkadaslar?Bebeğim sürekli emiyor sütüm yetmiyor veya azaldı diye düşünüyorum gunde bi kere ek bunu vermeyi düşünüyorum anne sutune en yakin mamaymis güzel yorumlar var kullanan anneler bilgi verebilir mi?
Sudenur_1 Oguzhanberraselina benim kızım beğenmedi içmedi aptamil aldık içti hastanede ilk onu verdiler diye galiba kilo aldırımıda çok iyi aptamilin
Nurklc0 Oguzhanberraselina bende hipp kulandım bebeğime ama kilo aldırmadı doyurucu bir mama da değil
ferlazen Senaebrubab aaaa ciddi misin bende neden kilo alamıyor diyorum son 2 aydır ek olarak ek gıdada verıyorum. Vay be bende mamadan cok memnunum anne sutu mama ılerlıyorum 5.aydan berı
Oguzhanberraselina Nurklc0 anne sütüne çok yakın ve hazmi anne sütü gibi hemen sindiriyor o yüzdendir canim icinde nisasta yok
bebislimom Oguzhanberraselina hastanede ilk hipp vermişlerdi bizde devam ettik bı ara sma denedim yaramadı bize hippe devam ediyoruz biraz pahalı ama canı sağolsun 😊
Oguzhanberraselina bebislimom 350 grup ne kadar gidiyor size günde kaç kere kaç cc veriyorsunuz ay ay ölçüleri 😍🤗
bebislimom Oguzhanberraselina ben günde 3 kere 120 ile 150 CC veriyorum daha aziyla doymuyor maalesef az verince çığlık çığlığa geziyoruz. Onun dışında anne sütü bir 5 gün falan gidiyor mama tabi arada disardaysak falan 4 verdiğimde oluyor. Ama genelde sabah öğle akşam 3 kere veriuorum. Bebeğim 3 aylık
Senaebrubab ferlazen evet canım internetten de araştırdım genelde kilo aldırmiyomud eczacuda aynısını demişti bana aptamil geçtikten sonra bi düzen oturttum ve kilo alımı gayet iyi şuan