pattisanne Harrye23 berbat bir marka hiç memnun değilim servisi çağırıyorum yok kireçlenme olmuştur yol calgon kullanın diyor temiz yıkamiyor makina. Bosch almayı düşünüyorum artik
Elifkskl Harrye23 benim bütün eşyalarım beko çok memnunum çamaşır makinesinda hiç sorun yaşamadım böyle servisini arayın
Harrye23 Balkizlarim sadece tek beyaz attım onda öle yapıyor daha önce yoktu acaba bişeyin etiketi filan mı oldu anlamadım