Bebeğim diş çıkarma döneminde 9 aylık normalde jellere çok karşıydım ama o kadar huysuz ki ve ağlamadığı tek bir an yok inanın 3 gündür. Artık ona üzüldüğümden çünkü belli ki çok acı çekiyo ve ağrı kesicide fayda etmedi dentinox jel sürdüm ama anında kesti ağrısını ama zararı olur mı korkuyorum çünkü doktorumda tavsiye etmiyor jel. Kullanan anneler lütfen zararı oldu mı yardımcı olun