Bayramdan önce tuvalet eğitimine başlamıştım ama sağlık sorunlarıö yüzünden ilgilenemedim.. Dün sabah kalkınca bezi çıkatirttım gündüz hiç kaçak olmadı çarşıya gitmem gerekiyordu akşam üstü 6 da evden çıktık 8 de eve geldik kuru geldi hemen komşuma girdim orda yaptı gece ne olur ne olmaz diye bez bağladım sabah kuru kalktı hemen lazımlığa oturttum yaptı. En korktuğum kakası idi.. Anne kakam var dedi ve onuda yaptı ve hiç kaçaknyok hepsi lazımlığına çok mutluyum çok ❤️