Sincabimmm İyi günler kızlar bn test yaptm baktm negatif bırakmıştım banyoda Çöpe aticktm baktm pozitif.Yeniden bı test daha yaptm bu seferde negatif benim bu yaptığım testde bı sorun olabilir mi? O kdr test yapmistm hiç böyle bsy olmamıştı yardımcı olur msnz?
Sincabimmm SeninAnnenBirMelektiYavrm Bilmiyorum ki baktm negatifti bıraktım daha sonra aldm çöpe atmak için pozitif olmuş