Nurellaaaa öncelikle etrafındakilerin sana söylediklerini bit kenara bırak canım boş ver sen onları daha yeni dogum yapmışsın tabiki kilo hemen giden bişey degil ben bile 56 kilo ile hamile kaldım ve hemen kilo veremedim 74 doguma girdim ve dogumdan sonra 78 oldum 6 aylıkken birraz kıstım yememi içmemi ama emzirriken diyet zaten yapamazsın en aşa bebegin 6 aylık olsun ek gıda dönemine bir girsin önemli olan ben 2 yıl sonra diyete girdim ve bebegim 22 aylıkken diyet yaptım 74.75 den 60 kiloya indim 15 kilo verdim sende yaparsın merak etme ama senin bebegin daha çok küçük emziriyorsan eger ya diyetisyen destegi al yada biraz bekle bebeginin sütünden mahrum etme derim dengesiz beslenirsende sütün etkilenir sünki